رونمایی و جمع خوانی کتاب در کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب به مناسبت هفته کتاب

کتابخانه عمومی عطاملک جوینی

قفسه های کتاب کتابخانه عطاملک شهر نقاب به روی همگان باز است!!!

رونمایی و جمع خوانی کتاب در کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب به مناسبت هفته کتاب

 به گزارش روابط عمومی کتابخانه های عمومی شهرستان جوین : نهمین محفل ادبی کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب به مناسبت هفته کتاب 1400 با دستور کار رونمایی ، معرفی  و جمع خوانی کتاب از نویسنده گان بومی شهرستان جوین در محل کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب برگزار گردید..

 

سعید فیضی مسئول کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب ضمن اعلام این خبر افزود: در این جلسه که با حضور اهالی فرهنگ و هنر شهرستان جوین برگزار شد. ابتدا آقای مجید نقابی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جوین به معرفی تاریخچه و قدمت شهرستان جوین از نظر فرهنگی پرداختند و در ادامه از کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب برای راه اندازی محفل ادبی عطاملک جوینی نقاب تشکر کردند و در ادامه آقای کریم علی زاده نویسنده کتاب مجموعه اشعار ترانه های سکوت به معرفی و غزل خوانی از کتاب خود پرداختند.

مجموعه شعر ترانه های سکوت به قلم کریم علی زاده جوین، اوایل پاییز امسال به همت نشر ابن یمین سبزوار منتشر شد.این کتاب شامل 56 شعر می باشد که در 81 صفحه به زیور چاپ آراسته شده است

 

و در پایان جلسه نیز آقای علی ملایجردی دبیر بازنشته آموزش و پرورش و نویسنده رمان بایقوش آخرین کتابی را که به فارسی ترجمه کرده اند به نام  باز که دیر به خانه آمدی دختر اثر خانم لوسی همن را برای دیگران باز خوانی و معرفی کردند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: